Billetsalget til TechBBQ 2019 er åbnet

Gå ikke glip af årets største event for iværksætteri og innovation!

Klar, parat, start!

Så er billetsalget til TechBBQ sat igang, kom og vær med den 18. - 19. september 2019 hvor Danmark og Skandinaviens største tech og startup summit TechBBQ igen samler mere en 6.000 danske, nordiske og internationale entreprenører, startups, scaleups, investorer, innovatører, digitale talenter samt ledende aktører og virksomheder inden for tech i Øksnehallen, København.

Super early bird billetter

TechBBQ er et åbent event for alle med interesse i teknologi og innovation, særligt iværksættere, investorer og ledere inden for tech og innovation. Med TechBBQs Super Early Bird billetter kan alle indtil 31. maj 2019 få op til 50%.

Følg nedenstående link for at sikre dig en billet til to inspirerende dage med masser af netværk indblik i den danske og nordiske startup og tech scene, hvor Business og BBQ går hånd i hånd!

Det kan du opleve på TechBBQ 2019

• Mød Norden og Europas ledende startups og founders inden for tech og innovation
  • Mød mere end 700 investorer fra hele verden
  • Bliv inspireret af over 100 keynotes, paneldebatter og fireside chats hvor de mest interessante emner inden for teknologi og iværksætteri vil blive vendt af morgendagens innovatører.
  • Deltag i mere en 40 workshops og side events hvor du får mulighed for at gå i dybden med nogle af de hotteste emner inden for Tech og iværksætteri.
  • Udvid dit netværk og mød din næste investor eller potentielle investering i køen til vores BBQ eller over en fadøl i solen i Øksnehallens rå pg skæve omgivelser.

Hold dig opdateret på program og seneste nyt ved at tilmelde TechBBQs nyhedsbrev herunder:

Unikke muligheder for startups på TechBBQ

TechBBQ er et event, der eksisterer for at hjælpe startups og founders med at udfolde deres potentialer på bedste vis. Hvert år giver TechBBQ dets deltagere et kig ind i det danske og nordiske iværksætterlandskab inden for teknologi og innovation.

Showcasing & Pitching

Hvert år udvælger TechBBQ omkring 200 af de bedste startups til at udstille og pitche indenfor en bred vifte af fokusområder (vertikaler). Dette gælder blandt andet vertikalerne: Robotics, Impact, Foodtech, Urbantech, Artificial Intelligence samt Investor og Startup Services.

Tiltrækning af talent

TechBBQ gentager successen fra de sidste 3 år med et særligt fokus på tiltrækning og udvikling af talenter. Dette initiativ vil køre under titlen Tech Talent. Talent har været og er stadig en af de største udfordringer for danske og nordiske virksomheder og TechBBQ ser det derfor som et vigtigt område at intensivere indsatesen på.

Pitching for talenter

Der vil blive arrangeret pitching-sessioner hvor startups og partnere, som leder efter talenter til at joine deres teams, vil pitche.

Matchmaking

Der vil på TechBBQ blive faciliteret netværksmøder og matchmaking mellem arbejdsgivere og arbejdstagere i samarbejde med blandt andet Djøf, Prosa og The Hub.

#THENORDICWAY

På TechBBQ 2019 kan man opleve de nyeste teknologier i Norden, vidensdele om de vigtigste udfordringer for fremtiden og udvikle forretningsideer inden for innovation, vækst, og jobskabelse. Det hele bliver selvfølgelig igen bygget op omkring en fantastisk BBQ og med en afslappet og tilbagelænet stemning, hvor aktører på tværs af industrier og brancher kan møde hinanden i øjenhøjde. TechBBQ prioriterer kvalitet fremfor kvantitet, og eksisterer for at støtte og styrke det danske økosystem for iværksætteri og innovation bedst muligt. I 2019 vil TechBBQ sætte fokus på hvad der er unikt ved Danmark og resten af det nordiske økosystem for iværksætteri og teknologi. Vi ønsker at bevæge os væk fra de nuværende tendenser, der forsøger at sammenligne vores økosystem med Silicon Valley. Vi ser en stor værdi i at opbygge et økosystem som fremhæver sine egne styrker, som ikke behøver være de samme som Silicon Valleys. I Danmark og resten af norden gør vi tingene #THENORDICWAY.

Fra BBQ til Flagskibsevent

TechBBQ har gennem dets success de seneste år positioneret sig som et af de bedste networking events indenfor iværksætteri og innovation. Den kontinuerlige vækst vidner også om vigtigheden af et unikt event som TechBBQ, hvilket Hans Kongelig Højhed Kronprins Frederik også anerkendte ved sin tilstedeværelse i 2018. Vigtigheden kommer også til udtryk gennem den større og større politiske opbakning som iværksættermiljøet har set; blandt andet ved deltagelse på TechBBQ 2018 af både Uddannelses -og forskningsminister Tommy Ahlers, som åbnede konferencen, Økonomi og indenrigsminister Simon Emil Ammitzbøll-Bille samt Undervisningsminister Merete Riisager.

Undervisningsministeren blev inviteret i forbindelse med TechBBQ’s fokusområde for EdTech (Educational Technology), her deltog hun i en vidensdelende workshop om uddannelsesteknologiens rolle, hvor hun blandt andet satte fokus på, hvordan undervisningen skal blive bedre til at bruge teknologien på den rigtige måde:

”Teknologien giver os nogle muligheder i undervisningen, som vi ikke har haft tidligere. Men vi skal blive bedre til at bruge teknologien på den rigtige måde. Vi har længe tænkt på digital læring som noget, hvor man gør, som man altid har gjort - bare digitalt. Det er et forkert fokus. Vi skal ikke bare sætte strøm til blyanter og bøger, vi skal bruge teknologiens muligheder til at tænke nyt.”

Undervisningsminister Merete Riisager

Simon Emil Ammitzbøll-Bille blev inviteret ind til at opleve og få indblik i de teknologier der blev præsenteret ved TechBBQ. Her udtalte han sin glæde ved at være en del af et event som TechBBQ:

"Jeg er glad for, at jeg ved at deltage i TechBBQ 2018 kan være med til at sætte fokus på tech- og iværksættervirksomheder i Danmark. Det er vigtigt, at iværksættervirksomheder har gode vilkår, så de kan vokse sig større og dermed bidrage til væksten her i landet."

Økonomi og indenrigsminister Simon Emil Ammitzbøll-Bille

IMPACT IMPACT IMPACT

Det helt stor buzzword for tiden vil selvfølelig også få en stor plads på TechBBQ i år nemlig Impact. Vi ser det som en stor del af vores event at sætte fokus på hvordan teknologi og innovation i startupverdenen, kan have den bedst mulige impact på vores samfund og på vores klode. Dette er også Tommy Ahlers tæt på hjertet. Han udtalte til sidste års event:

Noget af det mest interessante er at vi får mere og mere iværksætteri, der fokuserer på klimaet, der fokuserer på det bæredygtige. Meget iværksætteri har tidligere fokuseret på teknologi, som stadig også er super vigtigt, men det ikke nok at det bare er teknisk, det skal bruges til noget [...] som uddannelses- og forskningsminister synes jeg jo det er interessant da meget af dette er baseret på forskning og viden hentet fra vores universiteter.

Et fyrtårn i Norden

TechBBQ er sat i verden for at understøtte og styrke det danske økosystem for iværksætteri og innovation. Vi ønsker at gøre Danmark til et fyrtårn for teknologi og innovation i Norden og resten af Europa.

“Større events, med et internationalt format som TechBBQ har en vigtig funktion for det danske økosystem. De skaber en platform hvor en kritisk masse af aktører i form af entreprenører, ledende virksomheder inden for tech, inspirerende ledere og nye talenter kan mødes og og dele deres viden og ideer med hinanden og resten af verden. Et vigtigt element for udviklingen af det danske og nordiske økosystem er tiltrækning af kapital til iværksætterne. Jeg er derfor meget stolt over at der på TechBBQ er den største årlige samling af investorer i Danmark.”

CEO TechBBQ Avnit Singh

SEE YOU IN SEPTEMBER!

Om TechBBQ

THE PULSE OF INNOVATION & ENTREPRENEURSHIP IN THE NORDICS

Since 2013, TechBBQ has worked to support and strengthen the Nordic ecosystem for entrepreneurship and innovation, based on the distinctive Nordic values of openness, inclusion, trust, and meeting each other at eye level.

TechBBQ is Scandinavia's largest startup & innovation summit, which in 2019 will gather more than 7,000 Danish, Nordic and International tech entrepreneurs, investors, and innovators of tomorrow. TechBBQ takes place over 2 days in the historic heart of Copenhagen creating local and global networks to drive growth for startups and scaleups. TechBBQ provides a snapshot of the Danish & Nordic stage for entrepreneurship and technology every year

✔ 2 days

✔ 150 speakers

✔ 50+ workshops

✔ 7,500+ attendees

✔ 3,000+ startups

✔ 1000 investors

TechBBQ's Mission

To create a unique entrepreneurial and technological ecosystem in Denmark, in order to put the Nordics on the world map as one of the leading tech, innovation and entrepreneurial hubs in Europe.

We want to make Denmark a “lighthouse” for technology and innovation in the Nordics. TechBBQ's contribution to the building this lighthouse enables the international marketing of Danish entrepreneurship and ensures that those abroad can see this lighthouse no matter their distance from Denmark.

#THENORDICWAY

TechBBQ prioritizes quality over quantity in everything we do. In 2019, TechBBQ will try to move away from the current trends comparing the Nordic ecosystem to places like Silicon Valley. We see great value in building an ecosystem that highlights its own strengths – and weaknesses of course. We want focus on what unique values Nordic entrepreneurs and technological innovators rely on and what barriers our culture might have, in terms of becoming the innovative and technological frontrunners that we aspire to be. In Denmark and the rest of the Nordic countries, we do things our way: #THENORDICWAY. TechBBQ puts a spotlight on this and wants to challenge and inspire it by bringing in relevant, experienced actors to share their knowledge and their stories.